9.1.09

Benvinguda

Abans que res: Escriuré en català, espero que a ningú li sapiga greu i espero que als del meu poble els hi faci gràcia. Tantmateix això em limitarà a que la gent vegi el meu bloc, bé, potser sí, però de moment la cosa es quedarà així.

M'he decidit a estrenar-me avui, sí.. i donar-me a conèixer en aquest mar tant petit d'internet,.. encara no tinc molt decidit com faré aquest bloc.. com enfocar-ho, bé... sobre la marxa, ho aniré provant. Espero que els que em llegiu almenys no us faci perdre el temps i si és així, mala sort, però la intenció és aprendre entre tots i posar un granet de sorra en aquest món tant meravellós.
Bé, en el meu perfil podreu veure qui sóc.. espero que la persona que surt amb mi no li sapiga greu que surti.. :) en fi, agrair aquesta gent de google que fan que joves com nosaltres, inadaptats, desconcertats.. poguem dir la nostra. Una salutació i endavant!

4 comentaris:

  1. Oh Isa! Em sembla una bona idea que t'hagis decidit a fer un blog. M'encantarà llegir-te, i no, no serà una pèrdua de temps :)
    Vaa escriu alguna cosa més, que tinc ganes de veure que ens expliques.

    ResponElimina
  2. Gràcies bombonet arkitectònic jiji :) jo tb espero veuret un dia dissnyant el teu pis amb el teu marit i les teves criatures jijij :D un petonet!

    ResponElimina